Strömmavbrott

Jag ska hämnas på Berit! Hon gjorde så att strömmen var borta igår från 7 på kvällen till typ 12 idag! Där med så bröt jag mitt eget löfte om att göra minst ett inlägg om dagen, men det ville visst inte lilla Berit...
Ska göra två inlägg idag istället. Hmm....undra vad jag ska skriva om... min fantasi börjar ta slut :'(

Aja, ikväll ska jag iaf plugga till ett juridikprov som jag har på onsdag, jag har ehm.., inte öppnat boken än så får väl tvinga mig idag. Buhu.. Sen kan jag ju säga att jag hade min USA tröja på mig i skolan idag, frös inte en enda gång! WOW, coolt, nästan en applåd på det!
Men jag hatar när tröjor blir noppriga, vilket den redan börjar bli efter första gången, så himla fult verkligen. Försökte ta/hitta en bra bild som visar vad jag menar men nej nej hitta inget bra.
Jao, så ser min kväll ut pluGg. YES!!
Men en sak som gör det lättare är en påse
                                           
                                                         Jordnöttsringar!(that's life)

Bäst jag postar detta inlägget nu för strömmen börjar rycka :$ Scary....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0