shopping!!

Här kommer lite bilder på det jag köpte när jag var i gbg i helgen.
Fryser extreeemt mycket i skolan! Det är verkligen jätte kallt, de måste va riktigt snåla som sparar in så mycket att man ska behöva gå och snorfrysa!Därför var jag på jakt efter en FET TRÖJA att bo i, haha. Det blev faktiskt två och jag blev pank men skit samma... Har inte ångrat mig än och kommer inte att göra det när den riktiga sviin kalla vintern kommer!
Dock kännde jag att korshalsbandet som jag köpte var kanske lite onödigt, har ju kors som jag köpt för att göra smycken med hemma. Men, men snyggt tkr jag det är ändå. Sen köpte jag även magnetiska örhängen! då jag inte har hål i öronen och clips ibland syns ganska mycket så är dessa verkligen awersome om du inte har hål!


Magnet örhängen från glitter, 49:-

FET tröja från Monki, 400:-

Gina tricot, 399:-

halsband, gina tricot 99:-

Linne med hål i ryggen, Monki 150 kr, färgen är vinröd med på bilden ser
den lite konsig ut såg jag nu.

Yeah! Nöjd med min shopping faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0