seriöst nu då!

Mikaela, (min kompis btw) tyckte jag skulle skaffa en blogg. Jag kom på att jag gjorde en blogg för längesen.... hmmm vad hette den nu igen... juste! Pearlshooter! Cp namn men men.
Därför ska jag börja seriöst här! ehmehm försöka iaf :D 
Hon är lite bättre på det med att blogg läs därför hennes http://lmceventing.blogg.se/

okej, ingen läser detta men skit samma har inget bättre för mig :)
funderar på vad jag ska blogga om :P
Jag rider fast för tillfället är min häst skadad :'( Ledsen i ögat för det....
Men jag gillar kläder och mode också! Sen gör jag endel egna smycken, mest ear cuffs och ear wraps eftersom jag inte har hål i öronen. aa juste, nåt som kanske kan va intressant är att jag gjort lite modelljobb, fast inget stort :P
yeah! that's me :D i kan ta en närmare presentation en annan gång när nån läser min blogg, men här kommer en bild på mig!

aja även om ingen kollar på detta så kan jag säga att jag ska fixa nån design, såhär kan den ju inte se ut om den ska va seriös! inte okej alltså.
hejdå, puss, xoxox lr vad man säger ALLA mina kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Mikki

Bloggga bloggggga bloggggga!!!:D

2011-11-20 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0