Mer earcuffs!

jag har verkligen en crush på earcuffs nu, tyvärr har de små som man har på övre delen av örat tagit slut (den stora modellen är den på första bilden). ska beställa nya snart från sirlig.se, grym webshop med otroligt bra priser tkr jag! vill även beställa långa svarta fjädrar som man kan ha som extensions i håret.

Här kommer tre earcuffs som en kompis till mig "beställt" och ska ge till sin lillasyster i julklapp!



Åhh, måste presentera er för min favvo skjorta som jag har på mig på bilderna nån gång.
Ja, jag ska nog va så tråkig och följa strömmen och börja köra "dagens outfit" hatar det uttrycket men, men. Låter så otroligt fjortis.. ska minsann komma på nåt bättre.

Nuff said! Hare nice! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0