i'm gonna be a brownie

Tjena!
sitter här och har precis duschat och hare bara gött!

jag var i Göteborg med Mickan igår och shoppade. Blev en del saker... När jag kom hem såg jag att jag hade 1 kr kvar på kortet, oupps! Jaja nöjd med köpen är jag i alla fall!

Tänkte visa sakerna jag köpt i ett annat inlägg. Men jag köpte en brun-utan-sol kräm eftersom jag kände att jag verkligen var blek, minns inte exakt vad det var som fick mig att inse det men en blekfis är jag verkligen och måste göra nåt åt det, snabbt, nu!

Sitter och målar naglarna i GULD, fett nice!

Kommentarer
Postat av: Mohahahhahhah

Har du blivit lite brun nurå vampire???

2011-11-22 @ 11:12:33
Postat av: Elin

Yeah! Ja faktiskt lite! :D men måste tänka på att ta på halsen också :P annars ser det fult ut :)

2011-11-22 @ 17:44:42
URL: http://pearlshooter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0