Snow...oh nooo...

hmm...vill inte ha snö egentligen, men okej ett tag kan det vara mysigt faktiskt, men bara ett tag.
Kan ju säga att det var lite difficult att köra moppen de 4 km till skolbussen imorse i snön!
Men jag lyckades faktiskt att inte vurpa, wohow!

jepp kallt som det var idag så hade jag tjock tröja på mig för att inte frysa ihjäl

pep jeans från JC, halsband glitter, snodd gekås, tröja mammas gamla som jag hittade på vinden häromdagen, riktigt bra fynd tycker jag ;) Bra att shoppa hemma lixom, haha. 

Och gissa vem som vill vara med på bilden om inte pricken!
Men fläcken verkar inte lika förtjurt i att vara med, han gömmer sig bakom mig.
Ska visa lite bilder på lille fläckis nån gång med, prickens tjockis kompi!

Så? Vad tycker ni om att det kommit en massa snö nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0